12 Şubat 2012 Pazar

Susam Sokağı ve Muppet Show

1980lerde Türkiye'de doğan her çocuk Susam Sokağını yani orijinal adıyla "Sesame Street"i izleyerek büyümüştür. Benim ve kardeşim için de bu eğitici çocuk programı hayatımızda büyük önem taşıyordu. Kardeşim bir kolinin içerisine girip Kırpık "Oscar the Grouch" oluyordu, bense bütün bir kurabiyeyi ağzıma tıkıştırma hayalleriyle Kurabiye Canavarı "Cookie Monster" gibi ortalarda dolanıyordum. Kurbağa Kermit, "Kermit, The Frog" ile işaret parmağımızı havaya kaldırıp hayali rakamlar oluşturuyorduk. Hatta kardeşim 5 yaşında okuma yazmayı yine Susam Sokağı'ndan öğrendi.


Daha sonraları ise Muppet Show ve kuklalarıyla tanıştım, internetten indirdiklerimi izledim. Erasmus eğitimi için Almanya'da iken Muppet Show ile ilgili eski yeni ne bulduysam aldım. Özellikle Kermit ve Miss Piggy temalı olanlara bayılıyorum. İşte bu da kullanmaya kıyamadığım Miss Piggy ve Kermit anahtarlıklarım.


Gelelim asıl konumuza. 17 Şubat'ta Muppet Show gösterime giriyor. Heyecanla izlemeyi bekliyorum. En kısa zamanda da Muppet karakteri temalı ürettiklerimi sizlerle paylaşacağım. Şimdiden herkese iyi seyirler.



It is all about how I love Sesame Street, Muppet Show and muppet characters all my life. And 17th of February Muppets Movie is coming to Turkey. I am very excited to see the movie and share my crafts about Muppets.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder